Een koffer/tas

Gisteren heb ik de laatste hand gelegd aan een setje… een leuk setje..

Een aantal jaar geleden kwam ik via ebay in het bezit van een klein naaimachientje, een featherweight. Prachtig, compleet met voetjes en in een mooi koffertje. Het machientje is gemaakt in 1955, mijn geboortejaar !!, en het koffertje is net zo oud. Stel nou toch dat wanneer het machientje mee mag naar bijvoorbeeld een quiltweekend het handvat tijdens het dragen afbreekt !!!
Dat zou toch zo maar kunnen, het bakeliet kan toch ook door ouderdom breken??

IMG_0179made by me

Op het internet zag ik regelmatig heel mooie omhulsels voor het FW koffertje voorbij komen. Er eentje zelf maken wilde ik ook wel. En daar ben ik een paar dagen zoet mee geweest. Otto heeft er vandaag heel mooie foto’s van gemaakt (die moet ik nog voorzien van een watermerkje)  en dan kan ik er een beschrijving maken. Er is via een site van FW’s heel positief gereageerd op mijn setje en er waren heel veel vragen naar patronen.. Ik weet dus wat me te doen staat.

 

 

Eén reactie

Geef een reactie

