Eindelijk weer eens een postje

Wat moet je doen als je je blog interessant wilt houden???
Juist, schrijven, posten, bloggen.
En dat kwam er de laatste tijd niet zo heel erg van. Jammer wel.

Dus is het tijd om mijn leven echt te beteren !!

Vanaf nu ga ik proberen om toch zeker elke week een blogje te posten, misschien zelfs wel meer – of het lukt…afwachten maar.

 

Vandaag dus een nieuw postje. Vanaf een prachtig plekje. Een stoeltje op een terras bij ons oppashuis met uitzicht over een groot grasveld met tennisbaan en zwembad. Het zonnetje was er al vroeg, de temperatuur is heerlijk. De meesjes hebben het ook al heel druk20140412_113647_resizedGisteren hebben nog even kunnen zwemmen, het water was al op goede temperatuur – 27 graden.
Ook heerlijk met het hondje kunnen wandelen. Nog niet de duinen in gelopen maar dat komt nog wel.  Intussen al wel mijn laatste borduurrandjes van de “randje per week” rol kunnen borduren.

12-10-2014De randjes voor deze week zijn al te downloaden. Moet ik dus nog even doen en dan kan ik weer vooruit.

 

 

Geef een reactie

