Oog, taart en kies

Vanochtend was het zo ver, mijn eerste oog operatie. Om kwart over 7 mochten we ons melden bij de receptie van het ziekenhuis. Dat was vroeg maar we waren er zelfs nog vroeger. Je weet nooit of je files hebt onderweg.
We konden naar de dagbehandelings afdeling waar we konden zitten. Er was koffie voor de begeleiders. Vandaag waren er 12 behandelingen !!!

De behandeling zelf was heel snel gedaan, de voorbehandeling, het verdoven, dat ging wat langzamer. De behandeling zelf was zo gepiept. Voor ik er erg in had zei de oogarts: “Zoooo, dat is klaar”. En toen kreeg ik nog een keer een druppel in het behandelde oog, een gaasje erover en daarover nog eens een plastic kapje. Dat zit er nu nog steeds op, morgenochtend mag het eraf. En het lapje mag er af. En dan zie ik pas weer helder..
piet piraat    Het kapje is hier wat afgezakt.. Piet Piraat is er niks bij !!

Na een lekker kopje koffie hebben we alle walnoten gekraakt. Erbij nog wat hazelnoten en amandelen gekocht. En een recept van Smulweb geprint.. en dan krijg je : walnoten taartEen heerlijke Engadiner notentaart.
En bij het proeven, want dat doe je natuurlijk, brak er een stuk van mijn kies !! Morgenochtend mag ik even naar de tandarts zodat hij kan proberen de boel weer op te bouwen.

En nu ga ik stilletjes in een hoekje zitten wachten tot de dag voorbij is ………

 

4 Reacties

  1. stilletjes in een hoekje??? maar dan wel met een glaasje.. dat maakt het aangenamer, Even pas op de plaats met je handwerkjes.. niets aan te doen, maar straks zie je weer zooo scherp dat het gaat als een trein..

  2. Komt wel goed … wens je een goed herstel.

    En in ’t vervolg noten i.p.v. steentjes in de taart bakken. ;D

    saLUkus

  3. ach gut wat zielig. Is je goede oog niet extra moe? Veel beerschap en ik hoop snel op een irl meeting.

  4. Het zit ook allemaal niet mee hè? Ik hoop dat het snel weer beter gaat!

Geef een reactie

