Uiltjes en nog meer

Sinds het afgelopen weekend weer thuis en weer lekker aan de slag. Ik had tijdens het tripje naar Sainte Marie aux Mine beloofd om wat uiltjes (die een handig hulpje zijn bij het handwerken) te maken. Tijdens het quiltweekend in Belgie kwam er nog een uiltje bij. Dus 4 totaal.

Het eerste uiltje is al onderweg naar  Zeeuws Vlaanderen. Met nog wat stofverf want dat had ik ooit – lang geleden toen ik dacht alle tijd te hebben – gekocht. Tot op heden niets mee gedaan want ook het lakenstof wat ik had willen gebruiken was opgegaan in beddengoed voor Chayenna. Tsja, wat doe je dan als er tijdens het quiltweekend een echte stof-verfster naast je zit??.. juist.. weer een plekje vrij in de kast.

Uiltjes 3x voor Anne Marie Deze uiltjes zijn voor een Belgische quiltster. Ze vliegen een dezer dagen naar haar toe, misschien compleet met het schaartje wat gelijk het brilletje voor deze wijsneus moet vormen.

Vandaag kreeg ik ook het pre-operatief onderzoek voor de staar-operaties halverwege deze maand. Ik ben goedgekeurd.. nu moet het nog 19 november worden.

 

2 Reacties

  1. Fijn te horen dat je bent goedgekeurd.
    Je bent altijd blij dat het voorbij is en dan is wachten niet eenvoudig.
    Sterkte met de operatie!

  2. veel succes binnenkort met de operatie! en leuke uiltjes!

Geef een reactie

