Een wandeling, storm en de LE

We zijn nog steeds op ons tijdelijk woonadres in Wassenaar. Heerlijk toeven hier hoor, het is een comfortabel huis en van alle gemakken voorzien.

Zondag hebben we heerlijk gewandeld in de duinen achter het huis. Een wandeling van zeker 2 uur, door rul zand en met wat hoogte verschillen. Natuurlijk hebben we onderweg een kopje koffie gedronken. Geen gebak of taart erbij deze keer. We hebben gewoon calorieen gebruikt.!!SAM_0892

Geen idee welke struiken dit zijn maar de bloemen/vruchten zien er wel heel mooi uit.

SAM_0898 Heel apart, dat fel roze met die knal-oranje bolletjes erin.
Maandag is de storm losgebarsten, er zijn hier in het bos zeker 4 bomen omgegaan. De groene brigade heeft het er druk mee. Overal (ook bij de buren) is men bezig met kettingzagen om de boomstammen in openhaard hout te laten veranderen. SAM_0903 Ook bij de oprij laan waren bomen afgeknapt.

SAM_0907 SAM_0905

SAM_0900

Nu is het weer rustig en kalm weer, geen wind maar een heerlijk zonnetje. Heb vanmiddag zelfs nog even in de zon buiten gezeten.. heel even maar hoor..

Met de LE quilt gaat het prima, deel 3 is nu gedaan en ik kan beginnen met deel 4. Van deel 2 heb ik 4 bloemen niet gedaan, misschien komt dat later nog wel of misschien zelfs niet. Deel 4 is een vaas met bloemen en blaadjes in een van de hoeken.20131030_160331Deel 5 is een zelfde vaas in de tegenoverliggende hoek. Ik denk er over om de beide vazen (dus hoeken) gelijktijdig te maken met dezelfde kleuren . Dat geeft denk ik iets meer rust in dit grote blok wat al zo overvol is. De kleuren van de bloemen en de vazen moet ik nog even uitzoeken. Maar dat ga ik thuis doen waar ik alles bij elkaar heb.

 

 

6 Reacties

  1. Hallo Ingrid,

    Als ik kan helpen dan merk je dit.

    Kijk eens even goed naar die mooie struik met de rode vruchtjes, hun kleur krijgt nog een intensere kleur bij het rijpen.

    Helemaal rijp hebben ze de kleur en de vorm van het hoofddeksel van een kardinaal.

    Ga nu maar even googlen op : Kardinaalsmuts, want dat is hun naam! Mooi toch !

    En uiteraard is het leuk om je te volgen, bedankt.

    saLUkus

  2. Hoi Ingrid, Dat tijdelijk woonadres is prachtig, evenals die heel mooie quilt!
    Ik heb een off-topic vraag die je uiteraard niet hoeft te beantwoorden.
    Bij mij laden de WP-statistieken niet. Ligt dit aan mijn pc of is het op dit moment een algemeen probleem, m.a.w. heb jij hier ook last van?
    Zoals gezegd: je hoeft de vraag niet te beantwoorden.

    Nog heel erg veel plezier in Wassenaar!

    1. Ik heb geen problemen met de stats te zien Betsie. Ligt misschien aan je pc??

  3. Sorry ingrid heb het misschien niet goed uitgelegd. Wanneer ik in het berichtenvenster op de statistieken van een bepaald bericht klik, krijg ik deze niet want het laden duurt eindeloos. Maar misschien ligt dit aan mijn pc??
    In ieder geval dank voor het beantwoorden en een mooie avond!!

  4. Ligt aan mijn pc, reageert extreem traag 😦
    Dank voor je hulp en een ontspannen avond!

Geef een reactie

