22 oktober – 22 graden

Vandaag is het 22 oktober 2013 en de temperatuur is 22 graden hier achter in de tuin. Echt niet normaal. Heerlijk weer dus.

Op de fiets zijn we naar het dorp gegaan, even over de markt rondgelopen waar we wel snel klaar waren omdat er niet zoveel kramen waren. Wel heel gezellig hoor. We zijn wat verder gefietst naar de Digros voor wat boodschappen. 20131022_142651_resized Hier zijn we weer op de terugweg !!

Agelopen zaterdag heb ik bij de ANWB nieuwe wandelschoenen gekocht. Mijn oude schoenen (gympen van het merk Converse) gaan al jaren en jaren mee !!!..En ze staan ook al jaren op de nominatie om in de prullenbak te verdwijnen. 20131019_175335_resized_1 Mooi zijn ze he?? gelijk nieuwe wandelsokken erbij. Nu die ouwe blauwe nog weg..

20131021_143307_resized_1 20131021_143557_resized_1 20131021_143746_resized_1

En zo komen we weer bij ons tijdelijk verblijf. De laan die we op moeten rijden, de poort halverwege en wat later tussen de twee toegangspilaren door.

En dan is er hondje Abbey, een cairn terriër, lief beestje, echt een allemans vriendje. Gek op rennen achter een balletje..

20131017_230503_resized_1 SAM_0889 En na zn heerlijk fietstochtje is het lekker zitten in het zonnetje.

Nog even de vorderingen aan de LE laten zien???

20131021_132917 Zover ben ik nu. Nog wat van die groene blaadjes vastzetten en wat mini blaadjes op de roze amandelvormen.  Dan kan ik verder met de grote vaas in een van de hoeken.
Shirley  vroeg me of ik al wist hoe ik de bloemen in die vaas zou gaan verwerken. Als Broderie Perse of op de “gewone” manier.. moet eerlijk zeggen dat ik dat op de gewone manier te werk ga. Borderie Perse daar moet je echt bruikbare stof voor hebben. Stof waar echt mooie bloemen op staan die je in zn geheel kunt uitknippen met een klein randje om te kunnen appliqueren. En ik heb veel stof maar er zit niet echt een lap bij waar dit soort bloemen op staan. Wanneer we weer thuis zijn kan ik eens goed gaan zoeken in de stapel die ik voor deze quilt heb klaargelegd naar de juiste kleur.

 

 

Geef een reactie

