Harten en staar

image

De eerste 8 hartjes zitten op de Love Entwined top. Er komen nog 4 donkere harten tussen maar daarvoor heb ik de stof niet meegenomen. Wel heb ik de blaadjes (eikeblad)  geknipt en klaar om op de top geplaatst te worden.

image

Daarvan moet eerst het kleine “hartje” vastgezet worden.  Het andere (meloenvorm) deel moet ik ook nog stof voor uitzoeken. Wil met deze quilt een beetje in het “rode”  blijven.

Gisteren was ik weer even thuis. Een afspraak met de oogarts die door moest gaan want anders zou ik er pas weer over maanden terecht kunnen. De druppels die ik eerder kreeg gaven niet het gewenste resultaat. De ogen blijven droog. En de troebele blik bleef ik ook houden. Lastig met handwerken en met autorijden, tv kijken en lezen. De oogarts vond het nu tijd voor nieuwe lenzen. Dus een staar operatie op 19 nov voor het eerste oog en 9 dec voor het andere oog. Dan kan ik weer zien zonder bril als het goed is. Geen idee ofnok dan nog een leesbrilletje nodig heb maar dat merken we dan wel weer.

3 Reacties

  1. Je LE word super. Succes met de operatie, ik hoop dat het goed gaat, zonder bril het lijkt mij een heerlijkheid.
    Groetjes Margreet

  2. Je LE wordt prachtig. Nu hopen dat de staaroperaties helpen en je inderdaad geen bril nodig hebt

  3. Ingrid your LE is looking so beautiful, love the colours you are choosing; I’m looking forward to seeing the next stage as those colours you are using for the Oak leaves are lovely. Cheers Glenda

Geef een reactie

