4 x zigzag

zigzag compleet zigzag compleet met polo

Yes, de 4 zigzag randen van de Love Entwined top zijn klaar !!!!

Eindelijk. Natuurlijk had ik wat hulp bij het maken van de foto, Polo wilde gelijk even uitproberen hoe de quilt zou “zitten”…
Nu moet ik nog wat bloemen maken (4 stuks) en dan kan ik de harten en de meloenvormen gaan beginnen. Of misschien wel in omgekeerde volgorde. Eens zien hoe het totaalplaatje gaat worden. Ik wil toch een beetje mijn eigen draai geven aan deze top. De hoeken van de zigzag randen bv. daar moest een driehoekje met een “stokje” naar de hoek wijzend. Vind ik zelf niet zo mooi, Er was er al eentje op geappliqueerd maar die heb ik weer weggehaald. Misschien een bloem, een hart of een schuine drop. Eerst maar eens wat malletjes tekenen op freezer papier.

(Yes, finaly the zigzag borders are done. And i had some help while taking this picture of Polo. Still some (4) flowers to do and after that part 3 of the BOM. Maybe i work the other way arround and start with the hearts and the mellon shapes before the flowers. Oh, and the sticks and triangles in the corners of the zigzag… think i will try another shape like a heart (seen it on an other quilt) or a flower or…)

Eén reactie

  1. Ziet er goed uit, ik ben nu met de bloemen bezig

Geef een reactie

