26 juli

Oei, ik zag net dat mijn laatste post op 13 juli gedaan is. Dan wordt het hoog tijd voor een nieuw berichtje.

Wij zijn sinds 16 juli in Hilversum neergestreken, we passen op een groot huis en 2 honden. Labradors, heel lieve dieren. Maar 1 van de 2 heeft een flinke tik ADHD meegekregen. Die is aan de riem door mij niet te houden, heeft een energie en kracht dat het niet normaal meer is. Otto kan hem af en toe zelfs niet de baas. We hebben een doos hondenbrokjes gekocht om hem daarmee te verleiden toch te luisteren. De buurman hier -dierenarts- had al medelijden met ons, hij zag ons achter de hond aandraven.. hij gaf aan dat de beesten niet echt een strakke hand hadden en niet veel consequentie door de eigen baasjes. Heel jammer want het zijn echt lieve dieren.

Mijn verjaardag is hier ook stilletjes voorbij gegaan. Hoewel, vrienden van ons passen ook op een huis maar dan in Bussum en die kwamen op de koffie, heel gezellig.

SAM_0312

 

Ik kreeg een handzeep en handlotion van Rituals.. heerlijk. En van de hulp hier in het huis kreeg ik kaarsjes, ook heel lief.

De dag hebben we in gepaste toestand doorgebracht. Het was zoooo warm… niet veel gedaan dus.

Vandaag zouden we naar Naarden. Maar omdat ik ook even gekeken had op de site van Arnout Cosman kwam ik erachter dat in Bussum een winkeltje was wat ook quiltstofjes verkoopt. Daar toch maar even langs gegaan zodat ik nu toch met de bloemetjes verder kan in mijn Love Entwined quilt.

SAM_0313 Het zijn voor mij onbekende stofjes.. maar ze kleuren perfect bij mijn al gebruikte stoffen.

Vanmiddag maar eens wat blaadjes knippen van Freezer papier en wat rondjes maken. Ik ga de steeltjes van deze kleine bloemetjes met een steelsteekje opborduren anders zou ik van de conen weer een paar steken los moeten maken en dan wordt het niet mooier.

Het is een stuk koeler geworden, SAM_0294In de tuin is alles weer fris en groen. (er waren ook nog even twee tuinmannen om het gras te kortwieken). Alleen de plantenpotten moeten nog wat water want die staan net niet op e juiste plekken om in het beregeningssysteem mee te kunnen genieten.

 

Oja, Naarden !!

SAM_0306 SAM_0307 SAM_0308 SAM_0309 SAM_0310 SAM_0311 SAM_0301 SAM_0302 SAM_0303 SAM_0304 SAM_0305SAM_0311

 

Een heel mooi stadje dus.. een lekker kopje koffie gedronken, nog wat rondgelopen en toen weer terug naar Hilversum want de honden zaten in de tuin op ons te wachten !!.

2 Reacties

  1. nog gefeliciteerd met je verjaardag!

  2. jullie vermaken je wel dat zie ik. De foto’s zijn prachtig, ik ken het daar ook goed. Geniet ervan. Wanneer komen jullie terug? En dan door naar Duitsland?
    Ik hoor het nog wel. Veel plezier daar.

Geef een reactie

