Quiltshow

Vandaag was ik in Veldhoven bij de OEQC.

Er waren prachtige quilts te zien van diverse bekende en beroemde quilters !! ik heb wel foto’s gemaakt maar kan ze nog niet laten zien want de show loopt nog.

Heb even gekletst met Di Ford, de schrijfster van het book Primarely Quilts. Ik had het boek niet meegenomen want het zou in mijn kleine rugtasje alleen maar beschadigd raken.
Jammer maar nu kon het niet gesigneerd worden.. Maar Di heeft me beloofd om een label toe te sturen (als ze weer in Australie terug is) met haar handtekening erop zodat ik dat in mijn boek kan plakken.met Di Ford op de OEQC

Wat een prachtige quilts hingen er van haar, de kleuren heel mooi gekozen.

In het boek staan nog veel meer prachtige patronen… wie weet..

Nu nog even nagenieten van alle indrukken van vandaag !!

 

ENGLISH

Today I was at the OEQC in Veldhoven. There where beautiful quilts from famouse Dutch and forreign quilters shown.
Di Ford was there and we chatted a while. I bought her book a few weeks ago “Primeraly Quilts” but did not take it with me to let her sign my copy. It could be damaged in my little backpack. But Di  promissed me that when she will be home again in Australia she will send me a sticker with her signature so i can stick it in my book. Have seen the beautiful quilts from her book, lovely colors and most beautiful patterns. There is at least one i want to make.

 

Eén reactie

  1. Leuke dame hé.Ik was er op zaterdag en kocht ook haar boek,liet het meteen signeren.Prachtige quilts heeft ze.

Geef een reactie

