CW blokje 34 en camera

Zondag alweer,  lekker rustig wat rommelen met mn lapjes en surfen op het internet.

Dat laatste heb ik de laatste tijd wel wat vaker gedaan. Ik keek naar een nieuwe camera. Een kleinere, compacter modelletje dan de Fuji die ik al een aantal jaren in gebruik heb. Wel een fijn toestel hoor maar gewoon iets groter dan echt compact.

Mijn oog was gevallen op de Samsung camera’s. Prachtige toestellen. De laatste nieuwe met wifi en allerlei gadgets was het niet helemaal maar wel de WB850, Die moest het worden.

Er was een mooie aanbieding van dit toestel met een tasje, extra accu en een 16 GB geheugenkaartje !! Tsja, en zo kwam het dat er al een accu van dit toestel opgeladen is en de extra accu is nu aan de beurt.  Zoveel mogelijkheden, zoveel bladzijden in de gebruiksaanwijzing…. zoveel te leren. Wat er al niet mogelijk is met zn klein toestel.

CW34Intussen ga ik gestaag door met het maken van blokjes van de Civil War Diary quilt. Dit is blokje 34. Nr 35 is ook bijna klaar, nog wat naadjes dichtnaaien en dan de sashing eraan. Een foto van dat blokje volgt later.

 

 

4 Reacties

  1. Gefeliciteerd met je camera Ingrid, je zult we vast veel plezier van hebben want Samsung is een goed merk. Heeft deze camera ook de Schneider Kreuznach lens?? Ik heb nog een oude camera waarmee ik me helemaal suf gefotografeerd heb met rolletjes en wat een kwaliteit die lens, geweldig hoor. We kunnen nu zeker wel wat verwachten zo her en der?

    1. Hi Marry, jazeker, dit toestel heeft inderdaad de Scheider Kreuznach lens. Het is een heel compact toestel maar er kan zoveel mee !! ik moet er nog heel veel aan ontdekken. Ik kan zelfs met wifi foto’s naar facebook of andere internetdingen sturen.. prachtig he..wat een techniek. De 2e batterij is nu aan het opladen en dan kan ik er weer wat mee spelen. De gebruiksaanwijzing moet ik nog wel doorworstelen maar dat komt wel hoor.. bladzijde voor bladzijde….

  2. Je hebt een hele goeie keus gemaakt , echt waar ! Ben er jaloers op. Hij heeft waarschijnlijk ook nog eens een megazoomlens?? dat had die camera van mij ook. daarom kocht ik hem, was een idioot dure camera maar de moeite waard.

    1. Jaaa zoom is 21x, en het is een compact toestel, lekker klein.. !!!

Geef een reactie

