Waterloo AF !!!

Waterloo klaar\

Hier is ie dan – helemaal af. Gewassen op 30 graden met heel weinig wasmiddel en daarna in de wasdroger.

Is ie niet mooi ???

 

Intussen ben ik weer verder gegaan met de Civil War blokjes. Blokje 33 is klaar maar staat nog niet op een foto. De afgelopen dagen hebben we veel tijd doorgebracht in de auto – onderweg naar een oom en naar mijn moeder. Tijdens die autoritjes werk ik dan aan mijn hexagonnetjes. Daarvan heb ik inmiddels ruim 40 bloemen gemaakt en er liggen nog hexjes klaar voor nog 40 bloemen. Hoeveel bloemen ik nodig heb voor een een beetje “normaal” formaat quilt weet ik niet, ik ga gestaag door met de hexjes.

 

 

3 Reacties

  1. een prachtige quilt Ingrid! die wil ik in het echt bewonderen! show & tell nieuwkerke?

  2. Hij is inderdaad prachtig!
    Heb er geen verstand van maar dat quilten doe je dat met een rijg- of stiksteek?
    En hoe krijg je die figuurtjes zo precies?

Geef een reactie

