Secret Santa – Nieuwsgierig maken??

Vandaag moet ik eens druk aan de slag voor het kadootje wat ik als Secret Santa moet versturen.. Eigenlijk had het al lang klaar moeten zijn maar er zijn van die dagen dat je niet denkt aan de dingen die eigenlijk moeten.

Strakjes in de winkel eens even kijken of er nog leuke dingen zijn, morgen kan ik dan alles inpakken en maandag versturen.
Wat moet mijn “slachtoffer”  wel niet denken als haar kadootje te laat aankomt.. Dat zou niet leuk zijn.

De bedoeling is dat het door de Secret Santa verstuurde pakje voor de kerst aankomt. !!! Dus, snel aan de slag !!

Een foto laat ik later nog wel zien. (niet van de kadootjes zelf natuurlijk, wel van de ingepakte versie??????)

2 Reacties

  1. Spannend hé, ik las net dat het mijne veilig was aangekomen …. oef!

  2. Oooh, nog wat nu ik hier toch ben 😉
    De foto’s in m’n vorig logje waren allebei van Luna hoor! (ze heeft echt niks van onze DD, is helemaal haar papa)

Geef een reactie

