Na Terschelling

Na Terschelling is er inmiddels al weer een week voorbij.

Het was heftig, mooi en goed. De twee dagen zijn snel  gegaan. Vrijdagmiddag hebben we onze vriendin weer naar Tilburg gebracht en waren we uiteindelijk om 9 uur weer thuis savonds. We kijken terug op een paar mooie dagen. De donderdag ging prima, het weer wat echt fantastisch, zeker om met een heel klein bootje de Waddenzee op te varen, het ging snel. Later nog een stukje Noordzee opgevaren en dat ging op de superhoge deining wel wat anders. Terugvaren was snel gedaan, we hebben nog zeehonden gezien op de zandbanken, prachtig.

Maar nu dus weer verder, een dagje in de winkel geholpen, gezellig wat met lapjes gedaan en gespeeld. En thuis heb ik de RUBY weer in werking gezet met de aanschuiftafel eraan.

 De strippenquilt lag al heel lang gedubbeld klaar te wachten op een quiltpatroon. Gevonden heb ik een hartjes patroon, doorlopend. In elke vlechtstrip komt een hartrand. De eerste twee banen zijn gedaan, de 3e baan is al uitgetekend (met blauwe verdwijnstift teken ik het patroon op de top) en kan ik morgen weer aan de slag. Het gaat weer goed, het is lekker werken met de machine. Oja, ik heb verlopend garen van King Tut deze keer. Dat garen had ik al jaren in huis voor deze quilt, kleuren passen perfect. Nog even door morgen en kan ik een affo showen.

Tussen alles door heb ik nu ook 11 blokjes van de Civil War Diary quilt klaar en aanelkaar gezet. De tweede baan ga ik nu uitwerken en dan stofjes erbij zoeken. Mag wel zeggen dat het erg mooi wordt.Morgen een foto, het is nu te donker en met flits wordt het niet echt zo mooi.

 

Geef een reactie

