Update – swappen

Een poosje terug kon je inschrijven voor een friendship swap bij Khristina. Ik kreeg een swap adres toegestuurd en toen moest ik maar eens uitvogelen wie het was en wat ik daar eens voor kon verzinnen.

Het moesten kadootjes zijn die begonnen met de letters F-r-i-e-n-d-s  en om het wat makkelijker te maken kregen we wat hints van Khristina door. Daar heb ik veel hulp aan gehad.

Het was prutsen en natuurlijk kon ik hier niet laten zien wat ik gemaakt had want de swap friend keek ook op mijn blog mee.

En toen kon het opgestuurd worden. Van mijn swapfriend kreeg ik een berichtje dat zij haar pakketje had opgestuurd. En dat kwam zaterdag aan !!

Een grote envelop werd bezorgd bij onze buren en toen wij terugkwamen van een rondje boodschappen kon ik hem ophalen.

Natuurlijk was het allemaal in engels, sommige dingen zijn wat lastig te vertalen meer dit was erin:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

het was een leuke swap !! thank you very much Helen, i love the swap goodies. And i will give that little skirt (very nice done !!!) to her and i keep the pencils and the book here when she comes to play. I also love your first atempt to quilting !! you did a very good job !!!! and the fabrics are so nice, i will use them for a little purse ..

I hope my swap-envelope will arrive at your place very soon !!!!!

 

 

6 Reacties

  1. Leuke dingen.Ik heb de mijne nog niet ontvangen.

  2. leuke post Ingrid! ik ontving hier gisteren ook leuke paarse post, dank je wel!

    1. Hi Inge, ik hoop dat ik niet te laat was met het vinden van de stofjes… en ik denk dat ik er nog wel meer tegenkom als ik verder ga met mijn “grote schoonmaak” voor zover je dat kunt doen in een quiltkamertje.. !! Veel plezier met de lapjes en wat ik nog meer tegenkom neem ik voor het Belg.Weekend wel mee…

      Groetjes Ingrid

      1. dank je wel, ik ben nog wel even bezig met dit project!

  3. Wéééé, ik zie de foto ni 😦

    1. Heb je wel java op je computer??? hij staat er echt op hoor !!

Geef een reactie

