over vanalles

Vaak bedenk ik overdag wat ik later eventjes hier wil schrijven. Maar dan komt er vanalles op mn pad en vergeet ik dat kleine stukje tekst weer.

 

Maar nu schrijf ik wel even. Over mijn lone star die nu in elkaar zit. Er zijn inmiddels al witte blokken aan gezet om het blok vierkant te maken.. Ben al druk met de stofjes voor de buitenste punten (16 diamanten). Ook heb ik Karen geholpen in  haar nieuwe winkel om de boel op orde te brengen. Het is echt heel mooi geworden. Heel ruim en licht.

 

 

 

Dit is voor in de winkel, daar is alle Clover materiaal, Sue Daley malletjes en de garens en linealen etc. te vinden.

 

Dan verder in de ruimte komen de stofjes !!! links is de kassa en aan de rechterkant is de tafel om de stofjes te snijden.

 

 

 

En daar zijn dan de stofjes, en nog wat meer stofjes, en nog meer, links en rechts !!

 

 

Zondag met onze vriendin Veef naar het sushi restaurant geweest.

 Lekker !!!! Wat zeg ik, lekker?? Het was HEERLIJK.

Heb je wel eens gebakken ijs gegeten???? nee??? nou, ikke wel hoor. Het toetje na al die sushi.  En dat is dus echt LEKKER ….

Vandaag heb ik lekker geprutst aan mijn lone star.

Morgen werk ik er niet aan. Morgen gaan we onze trouwdag vieren, 37 jaar !!
11 juli 1975, het weer was warm, zonnig. Temperatuur zeker 25 graden.

Geen vergelijking met wat we morgen krijgen, het lijkt wel herfst . Maar we zullen er niet veel van merken hoop ik. Want we hebben een afspraak in de Zwaluwhoeve in Harderwijk.

 

4 Reacties

  1. Heel mooi je lone star.
    Proficiat met jullie huwelijksverjaardag.

  2. gefeliciteerd voor die 37 jaar! fijne dag!

  3. Van harte gefeliciteerd! En wat een heerlijke winkelruimte, dat is zeker smullen met inrichten, wanneer gaat-ie open? En waar is het, ook niet onbelangrijk 😉

  4. Kom ik hier bijlezen, lees ik dus nu pas over jullie huwelijksverjaardag!
    Alsnog : Ingrid en Otto, van harte gefeliciteerd en op naar de volgende 37 jaren en meer, hé!

Geef een reactie

