Het is al weer even geleden

dat ik een berichtje geplaatst heb.

Maar het was druk, vriendin helpen met haar winkelverhuizing.. wat ingepakt en wat uitgepakt.
En wat naaiwerk gedaan: een blouse gemaakt van een prachtige lap batik. Gisterochtend heb ik de laatste knoopjes aangenaaid en nu moet de blouse nog gestreken worden.
Voor bij die blouse  heb ik een kortingsbon ingewisseld voor een witte 7/8e witte broek, en nog maar een kaki kleurige broek met een leuk t-shirt wat ook weer gedragen kan worden bij een rode broek ik ik al had. Oja, nog een blauwe soort jeans en een blouse/jasje. Mijn garderobe is weer op orde.

Zaterdag hebben we opgepast op kleindochter.

Ze is lekker aan het “geiten” met opa. Ze staat los, klapt in haar handjes en ploft weer op de bank, staat weer op en staat weer los en zo verder……. En dat is dikke pret !!!

En dan heb je ook nog de kat Arnold, daar kan je ook lekker mee spelen hoor

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

, of mag het niet van oma???

3 Reacties

    1. Hi Yvonne, dat is ook gek, als ik naar mijn berichtje ga staat de fotoserie er gewoon in.. En Otto is ook altijd heen critisch als lezer en meldt me dit soort dingen ook altijd.. maar hij heeft er niets van gezegd.. Probeer het nog eens?? Ververs de bladzijde??.. misschien dat dat werkt??

      Ik hoor het weer.. zal dan vanavond nog eens even kijken.. vandaag naar de nieuwe winkel om nog te helpen met inrichten.

      Groetjes Ingrid

  1. wat een schatje!

Geef een reactie

