Deurtegenhouderalsiedichtwilvallen ding

Dit is ze dan, de deurstopper.  Ze heeft ook een naam, volgens het boekje van Rinske Stevens heet ze Cosy-Rosy maar of ze die naam ook blijft houden weet ik nog niet.

Ze is gemaakt volgens het patroon uit het boekje en ik heb mijn Thimbleberrie stofjes gebruikt. De doos stond nog onder mijn werktafel. Er moeten nog wat spelden in het speldenkussen aan haar pols. De naaispullen in het zakje van haar schort zijn knoopjes van Dress-it-up (sewingroom).

Toen de deurstopper af was heb ik een randje bedacht om aan de mini-radiant star te zetten. Nu nog dubbelen en quilten. Dit miniquiltje zal ik met de machine doorquilten.  De grote lonestar heb ik nog niet aan gewerkt vandaag.

Daar heb ik komende week misschien nog wel een uurtje voor.

Wat ik vandaag nog meer gedaan heb??? Een patroon getekend voor een blouse. Die ga ik maken van een heel mooie batik, in een volgend blogje wel een foto, dan is ie misschien wel al in elk gezet.

En natuurlijk moet ik nog eventjes een foto plaatsen van ons kleine meisje.. !!!

 ze moest haar schoenen en sokken nog aan, gezamenlijk boodschappen doen… ze is ook zo lekker ondeugend !!

2 Reacties

  1. Mooi woord voor scrabble. Zij is wel leuk geworden en je ster is prachtig

  2. Wat een leuke deurstop.
    Heel mooi quiltje.

Geef een reactie

