Moeder dag

Vandaag moederdag. we doen er niet aan, eigenlijk nooit gedaan. Bloemen en plantjes zijn vreselijk duur, chocolade wordt je dik van (maar is wel lekker). Eigenlijk is het elke dag moederdag..

Gisteren hebben we opgepast op kleindochter Chayenna. Ze was net weer koortsvrij -had een paar daagjes koorts gehad – en was weer een beetje gezellig.  

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

.

Intussen heb ik nog wat steekjes kunnen prikken aan mijn Orange peel rand voor de waterloo top. Nog niet klaar, het duurt maar en duurt maar.. maar het is wel handwerk !! Aan deze rand komen ook de laatste 4 mandjesblokken. Na deze rand moet ik gaan meten en rekenen want ik wil na deze laastste rand van deze quilt van Sue Daley  nog 1 of 2 extra randen maken om mijn lapjes allemaal op te gebruiken. Ik had een Jelly roll en een charm pack van Moda “At waters edge” met een paar bijgevoegde FQ’s.

Strakjes even naar mijn moeder, die heel traditioneel graag moederdag viert. Mijn handwerkje gaat mee hoor !!!

 

Voor alle moeders een heel fijne dag !!

2 Reacties

  1. Dankjewel, al is er hier geen kind te bekennen ! het is een beetje versloft die moederdag, vroeger maakten ze nog wat op school maar van lieverlee wordt het zo’n verplichting en dat hoeft van mij ook niet. Mijn moeder is hetzelfde als die van jou als ik het zo lees dus daar ben ik al langs gegaan met bloemen en bodylotion enz. dus ik heb mijn goeie daad weer gedaan. het is vandaag prachtig weer en ik ging om half 10 al naar de traditionele rommelmarkt die hier ieder jaar in mei is. Echt enorm groot, je komt er bijna niet doorheen. toch nog wat leuke dingen gescoord zoals een letterbak voor 1.50 voor mijn vingerhoedjes.
    fijne dag verder ingrid. Ik ga aan het huisjes naaien vandaag/ en wellicht in de zon zitten/.

  2. ha Ingrid, Ik werd bezocht door het jonge gezin en kreeg van Thijs een zelfgeknutseld theeblad en van Deliana via de post wensen en een kadokaart voor de bloemist. Dus een prima moederdag. Wat een leuke foto’s van het kleine grietje. Die wordt toch ook al groot zeg en dan die leuke staartjes, woow. Nu nog een foto met jou erop en je kleindochter. Fijn dat ze weer wat beterder is, en jij hebt toch wat kunnen knutselen.
    Bedankt voor het delen.

Geef een reactie

