Rotterdam bee op lokatie

Vandaag kwam de Rotterdamse bee bij elkaar bij mij thuis…En dat is niet in Rotterdam.

De Rotterdamse Bee is toch wel wat wijdser geworden, er is zelfs een ‘eilander”  bij aangesloten !!! hartstikke gezellig !!!!

Maar goed, vandaag dus bee – compleet weer deze keer. We gaan een portefeuille maken.
Het patroon komt uit het boekje “Fabric Wallets and purse accessories” . Al een poosje heb ik deze portefeuille in gebruik en de bee-dames vonden het ding wel leuk.
Om 10.11 kwam de trein van Joke P. aan en Otto heeft haar van de trein gehaald. Al snel  kwam Joke G. aan met naaimachine en spullen en daarna de Rotterdamse bende compleet met machines.

Op de eetkamertafel konden 2 machines en in mijn hobbykamer stonden ook al 2 machines op tafel en er was nog wel ruimte voor nog eentje. De dames hadden al huiswerk gedaan want anders zouden we de hele dag bezig zijn met het rasteren van de stoffen.

En er is keihard  gewerkt… pfffff… met klotsende oksels…Het was veel werk, leuk werk en hoe meer naadjes er gestikt werden hoe leuker het werd.
Telkens weer een stapje verder, het leek wel een puzzel. Zo rond 1 uur een heerlijk broodje gegeten, en weer door, achter de machine !!!

Zie hieronder het resultaat :

 de portefeuille van Joke G ligt er niet bij, zij moest al wat eerder weg maar ze gaat hem zeker afmaken. De kleine dichte portefeuille is van mij (het prototype).

Leuk geworden he???

9 Reacties

  1. Heel leuk weer, Ingrid!

  2. wat een gezelligheid Ingrid, en wat een leuke portefeuilles. En de Rotterdambee kan gerust de Zwijndrechtsbee worden.

  3. Die zijn leuk, en wat gezellig om die met z’n allen te maken!

  4. Ja, dat is zeker een leuke portemonnee, wat een enige workshop zeg, en een gezellige boel!

  5. Gezellige workshop zeg, wat een leuke portemonnees om te maken

  6. pff geduld is een schone zaak, ik dacht dat ik iets fout had gedaan, en nu sta ik er 3x in 🙂

    1. Ik laat ze lekker staan, vind reakties altijd heel leuk !!!LOL

  7. Ik vind ze ook super! Goe gewerkt meisjes!

Geef een reactie

