Werkstation

Mijn werkplek, dat varieert nog al.

Zo zit ik vaak in mijn eigen kamertje, achter de naaimachine om te patchen, te quilten of om gewoon de rommeltjes op te ruimen. Op dit moment staat er een soort asielzoeken op mn tafel, de bernina 820. Ik probeer met het ding vriendjes te worden en zo handig in het gebruik van deze machine te worden dat ik later met de machine op de grote longarm tafel in de winkel quilts kan gaan doorquilten. Voor het zover is is het gewoon handig om de machine te gebruiken om te patchen of kleine dingen te stikken, te wennen aan de voetjes, de instellingen enz.

Mijn eigen machine -Husqvarna Ruby- moet nog een update krijgen, even wachten nog, hij staat nu nog even op de grond vanwege die andere machine.

En dan heb ik nog een werkplek. Mijn luie stoel, compleet met voetenbankje met een tafeltje ernaast voor het broodnodige kopje koffie of kop thee. En dan een tweede tafeltje voor de naaispullen. Spullen die je gewoon nodig hebt als je lekker in de stoel aan het prutsen   bent.

Hebben jullie ook zo’n werkplekje?? een soort van werkstation?? Hoe ziet dat er uit???

 

 

3 Reacties

  1. Ik werk in de woonkamer, daat staat mijn Bernina Aurora 440. En bij de bank staan ook 2 tafeltjes. 1 kan ik over mijn benen trekken, heel handig.Op die andere ligt natuurlijk ook van alles en naast me op de bank ook. Rommelig is het dus altijd, maar ik ben alleen, dus geen gezeur aan mijn hoofd. Maar misschien ga ik thuis les geven, dus dan moet het allemaal veranderen.

  2. Ik werk vanaf de bank, voor me op tafel staat en ligt m’n etui met benodigdheden en het draadjesbakje en alles wat niet in de etui past ;-). Bij de bank staat de quiltstandaard met de 2.50×2.50 grote quilt erin, er hangt dus meer op de grond…
    Boven heb ik een leuk quiltkamertje, keurig opgeruimd…. maar beneden bij de tv is het gezelliger!

  3. in mijn werkkamer is het een gezellige rommel waar ik soms niets meer kan vinden helaas……….., daar staat ook mijn naaimachine een Pfaff quilt expression, maar daar zit ik niet zo vaak achter omdat ik alles liever met de hand doe. In mijn werkkamer staat ook een logeerbank waar ik vaak ‘sa vonds zit als iedereen naar bed is, staat ook een tv. , heb er een daglichtlamp staan, maar ik zit ook vaak in de woonkamer aan de eettafel, heb overal goed licht en afhankelijk van het project en zin enz. zit ik in de woonkamer of in mijn werkkamer, die overigens tegenover de woonkamer ligt dus zit niet echt apart of zo. in mijn vorige huis had ik een kamer op zolder en daar zat ik nooit.

Geef een reactie

