Beer na konijnen

 
En dit is dan Brommetje, de beer na de konijnen.

 

Na drie konijnen gemaakt te hebben was ik toch wel toe aan iets anders. het moest Brommetje worden. Een vriendin wordt over een paar weekjes weer oma, deze keer van een kleindochter. Dus het stofje dat ik gekozen had voor deze beer was de juiste keus !! Het patroon kocht ik samen met het lapje tijdens het quiltweekend in Nunspeet in maart.

In mijn kast was nog een ander lapje en daarvan maak ik nog maar een Brommetje. (Nee, daarna geen derde hoor !!!)

Morgen ga ik een workshop volgen bij Rinske Stevens. Ben heel benieuwd. We gaan daar een pop maken. Een klein beetje ervaring heb ik inmiddels al. De kleine featherweight gaat mee en wat naalden en spelden en een schaartje..  Ik laat de foto’s na morgen wel zien !!

5 Reacties

  1. Hardstikke leuk, Ingrid! Ben benieuwd naar de pop.

  2. Wat mooi weer Ingrid ! had niet anders verwacht ! ik dacht echter dat deze voor je kleinkindje werd. Of was dat één van de konijnen?

  3. Hij is leuk geworden Ingrid, morgen een pop maken? Voor Chayenna? Ben benieuwd…

Geef een reactie

