Speldenkussen dag

Vandaag heeft Katrien uitgeroepen tot speldenkussen dag. Is een mooi woord voor scrabble/wordfeud/galgje.

Ook Yvonne heeft op haar blog al wat kussentjes laten zien.. heel mooie..

 

Mijn speldenkussens zijn er niet zoveel, ik heb er meer maar weet niet meer precies waar ik ze gelaten heb.. Had bv zo’n muisje wat op de vinger moest.. en nog een die in een doosje past… en nog een die…. maar waar ze zijn???… werkelijk geen idee!

 

  Hier dus mijn collectie..

Ga ook maar eens  verder kijken in blogland of er meer kussentjes te zien zijn.
Ps. je ziet vast wel welk speldenkussen ik veel gebruik??  De paarse in het midden, gekregen tijdens een quiltweekend in Belgie, is een heel fijne, gevuld met lijnzaad heb ik me laten vertellen. Het kussentje aan de rand van de tafel is ingebruik bij mijn naaimachine, aan dit kussentje hangt een zakje voor de afgeknipte draadjes. Zo blijft de vloer vrij van knipseltjes en zo.

 

2 Reacties

  1. Hé Ingrid,
    jij hebt ook leuke kussentjes hoor.

  2. Hé leuk initiatief hé, ik zie hier 3 stuks die ik zelf ook heb!
    En vond op Henny’s blog ook 1tje terug dat ik niet op mijn foto’s heb staan…. Klein hé, en overal verspreid in huis!

Geef een reactie

