update Javaanse man

De Javaanse man, daar heb ik vandaag aan gewerkt tijdens de schilderles. De achtergrond is nu een heel zacht creme. Dan komt het bruine van de kop beter uit. Het mutsje heeft wat meer lijntjes gekregen maar de schaduw links is nog niet goed. Dat is een klusje voor volgende week, de volgende les.

Maar eerst het quiltweekend. Daarvoor ligt en staat alles klaar, het enige wat nog in de tas moet is mijn kleine etui met een enkel mandjesblokje voor de Waterloo quilt. Mijn tas met kleding e.d. is in orde, de toilettas bijna klaar en het hoofdkussen mag ook mee. Twee naaimachientjes gaan mee, eentje waar Marjolein mee kan werken en eentje voor mezelf. voldoende stofjes en projecten om aan te werken.

Maandag hoop ik een blogje te posten met wat sfeer foto’s – misschien alleen maar een verhaal over het weekend.

Tot dan !!!

2 Reacties

  1. die man wordt steeds mooier ! ik vind het zo knap wat je doet.

    en nu weer een weekend weg, het kan echt niet op he,. waar ga je naar toe? lekker even ertussenuit met vriendinnen? leuk en ik verheug me al op de foto;s en de verhalen.
    groetjes,

  2. Ik wens jou een heel fijn quiltweekeind, lekker kleppen en werken tegelijk.
    Erg benieuwd naar de foto’s straks, veel plezier hoor.

Geef een reactie

