Na de vakantie

Na mijn vakantie weer terug op honk. De vakantie is voorbij, het was heerlijk en nagenieten kan nog heel erg lang. En dan hebben we de foto’s nog om nog eens te kunnen kijken.

Vanochtend waren we even bij zoon en schoondochter om hun de meegebrachte kadootjes te brengen. Chayenna keek ons eens aan en dacht: wie zijn dat nou toch?? Ze moest toch wel weer even aan de gezichten wennen. En dan nog wel van die zongebruinde gezichten.

De foto’s staan op de computer, de filmpjes moet ik er nog even op overzetten en dan kan ik daar ook mee aan de slag. Het zal een heel kort Bali-filmpje worden maar dat is niet zo heel erg.Het kan in het laatje herinneringen worden opgeslagen.

De komende dagen moeten we nog een beetje bijkomen van de lange vlucht, het is echt een lange zit van Singapore naar Amsterdam. Als je een upgrade zou hebben naar businessclass zou krijgen/kopen zit je een stuk comfortabeler maar in de economy was het zitten wat lastig soms. We hadden wat wat geluk met inchecken (e-tickets) want onze rij van drie stoelen werd maar door ons bezet. We hadden geen 3e persoon naast ons. En dat gaf dus wat meer ruimte. We konden ook ook eens dwars uit gaan zitten of hangen. Slapen deden we ook een klein beetje. Maar ja, nog is 15 uur hangen 15 uur hangen. Als je niet zo’n lange reis zou hebben zou je toch vaker naar dat goden- eiland reizen.

Toen we terugkwamen lag er bij de post een mooi klein envelopje met daarin een zeer verlaat kerst/nieuwjaars kaartje met daarbij 2 pakjes bohin applique naaldjes. Guute heeft ze toegestuurd.

Morgen even bij moeders langs, ze heeft genoten van onze korte stukjes vakantieverslag op http://www.baliparadijs.waarbenjij.nu. Maandag nog een dag om wat wasgoed te strijken en dinsdag om niets te doen. Woensdagochtend een vergadering en de middag staat weer in het teken van mijn schilderles. Dan kan ik verder met het schilderij van de Javaanse man.

En dan is het donderdag !!!! het 11e quiltweekend begint die donderdag. Om 10 uur moet ik al in Nunspeet zijn. Wat ik tijdens het weekend ga doen weet ik nog niet, het kleine Singer FW machientje mag mee, misschien het doosje met de stofjes voor de Stitched by me quilt en misschien de mandjes of de andere stofjes voor de Waterloo quilt.  Misschien nog wat ander spul?? de Antieke??? nog maar een paar dagen om te bedenken wat het gaat worden. 

 

 

Eén reactie

  1. Oooh, die foto van je vorig logje, zo mooi blauw!
    ’t Gaat toch snel voorbij hé maar je hebt toch wat zon meegebracht, heb ik vandaag gemerkt!
    Tot donderdag!

Geef een reactie

