Waterschoenen vervolg en meer

Beetje wazige foto maar geloof me, hier staat en ligt al aardig was spul dat in de koffer of handbagage gepakt moet worden.
Helemaal links bovenaan op de tafel liggen onze waterschoenen !!!!

Jaaa, de firma waar we die dingen besteld hadden 24 januari bleek wegens omstandigheden, familie-omstandigheden en balanzen tot 31 januari dicht te zijn. Daarna waren ze tot en met 7 februari niet bereikbaar wegens vorstdrukte.. Toen eens op internet zitten speuren en er bleken meer dingen besteld te zijn en nog niet geleverd.. dan ga je denken.  En toen opeens kwam er een melding op de website dat men ging uitleveren vanaf 11 februari !!! en ja hoor… opeens waren de waterschoenen er !!! (inmiddels hadden we bij Perry sport al opnieuw besteld… en daarvan is nu 1 paar teenslippers die ik er maar bij had gedaan al geleverd —– maar nog niet de waterschoenen.  Mochten die nog komen voor onze vakantie kunnen  we ze nog even vergelijken met de paren die we al hebben. En na de vakantie gaan de waterschoenen die thuis mochten blijven op marktplaats.

Onze dieetpoging verloopt prima. Otto is al 6 kilo kwijt en ikke al 4,5 kilo. Het gaat niet snel maar er gaat wel gewicht af. Dat maakt dat we strakjes lekkerder kunnen zitten in het vliegtuig.

Morgenochtend kunnen we al inchecken !!

 

4 Reacties

  1. Ingrid ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie!! en hopelijk heb je wel een goeie camera bij je want die foto hierboven daar word ik niet vrolijk van ! ik wil wel mooie plaatjes zien !

  2. Wat goed al van jullie, bijna maatje minder, hoef je in ieder geval niet mee te sjouwen, fijne vakantie!

  3. ja het schiet al op, de aanstaande reis en het afvallen, goed hoor.
    Bel je nog voor je gaat? Donderdag vertrek je toch? Greetz Veef

  4. Goede vlucht en ik zie je wel op Bali 🙂 Ik vlieg 25 febr. en blijf 1 week
    Ik logeer in Canggu, zuidkant van Bali
    Gr. Mieke Wilmer

Geef een reactie

