Antieke is er weer !!!!

Mens, wat een paniek toch als je iets niet kunt vinden…

Je blijft zoeken, op de plekken waar je iets verwacht terug te vinden. Maar ook op plekken waarvan je zegt “daar ligt het zeker niet”.

Soms is het goed het zoeken even te staken, even te laten gaan. En dan een dag later begin je toch weer.
Gisteren wilde ik even een paar badslippers in de schoenenzak stoppen, die dingen stonden al een paar maanden in de berging. En terwijl ik dat deed schoof ik in die kast wat hangende kledingstukken opzij……. en daar stond DE PLASTIC TAS !!!

Met de antieke erin, en de achterkantstof….

Hij is er weer, de antieke !!

 

Intussen heb ik de achterkantstof in de wasmachine gestopt, draait nu lekker een uurtje en dan kan ie drogen.

Vanmiddag, als we terug zijn van de kapper (er moet nodig een zomerse coupe komen) en een paar boodschapjes, kan ik tijdens het wachten op het pakketje met mn telefoontje (een paarse wildfire S) de lap strijken en “in model”  naaien. Zal een klein puzzeltje worden want de quilttop is 2.5 x 2.5 mtr en de stof is 110 cm breed. Nu heb ik voldoende hoor dus ik kan wat rommelen.

Ik verheug me er op. Niet op het dubbelen maar wel op het feit dat ik hem kan gaan doorquilten. Zal er wel een poosje (lees maanden zo niet een jaar) mee bezig zijn maar ja, dan heb je ook wat.

Wat een plannen – we zien wel of het gaat lukken vandaag !

2 Reacties

  1. Nou Ingrid, ik weet niet hoe het bij jou is maar wij zijn hier bijna ingesneeuwd dus het is heeerlijk “prutsweer” , succes met alles !
    groetjes,
    Marry

  2. wat goed dat die terug is! kon niet weg zijn, maar toch, ik kon de paniek tot hier voelen!

Geef een reactie

