Antieke

Mijn antieke is zoek. Vandaag wilde ik de top van vulling en achterkant voorzien. Ik ging dus op zoek naar de opgevouwen quilttop, de tas waar hij inzat – of moet ik zeggen inzit??.

De achterkant lap moest nog op maat gemaakt worden en dat wilde ik dus “even” gaan doen. Maar ik kan hem niet vinden.

Mijn hobbykamer is helemaal op de kop gegaan, alle kasten heb ik doorgekeken, in dozen gekeken maar ik kan hem niet vinden.

In de slaapkamer heb ik in de kasten gekeken en onder het bed. In de bovenberging heb ik gezocht, overal. Ben zelfs naar de beneden berging gegaan maar daar kon ik niet bij het koffertje wat mee is geweest naar het Belgisch quiltweekend in oktober. Misschien zit ie daar nog in. Anders zou hij nog in de winkel kunnen zijn, we hebben immers de winkel spullen meegenomen. Zaterdag ben ik daar weer en ga ik op zoek.

Had juist besloten om de quilt met de hand door te quilten, had mooie vulling meegenomen. Ik hoop dat ik het toch nog kan uitvoeren, dat de top en achterkantlap boven water komen.

 

 

4 Reacties

  1. Oh wat een schrik!!! Ik zou me geen raad weten. Ik hoop dat je hem snel vind!!
    Gr Margreet

  2. Wat een ellende ! Maar zoooo herkenbaar ! is én de leeftijd én met te veel (leuke) dingen bezig ! Heb dit de laatste tijd regelmatig ! Succes met zoeken.

  3. Vreselijk, ik blijf er maar aan denken; kan ook nog zo zijn dat hij bij je zus ligt, of bij een andere dame waar je bent gaan bee-en.

  4. ik blijf duimen voor een vlugge vondst

Geef een reactie

