Fleur, nieuwe stofjes en een werkje voor op de hand

Fleur, Golden Retriever van een van onze buurtjes. Een lief dier van een jaar of 11.

Het schilderij is nog niet klaar, nog wat laatste verfstreekjes moesten gezet maar de onderlaag was te “nat”  en kon ik er niet meer in werken. Volgende week is de verf weer droog genoeg om nog even wat te doen, de oogjes wat sprekender en de neus wat “natter” te maken. Dan is het klaar en kan ie naar de buurvrouw.

En dan moet ik gaan denken wat ik hierna wil gaan schilderen. Heb nog een linnen doek staan van 40 x 100 cm. Hiervoor denk ik dan aan een stadsgezicht op Dordrecht, of misschien een gezicht op Rotterdam. Beetje strak, misschien wat stylistisch, misschien met het palletmes. Eens wat plaatjes opzoeken op het internet.

Vandaag nog weer even goed gekeken naar de nieuwe stofjes die waren binnengekomen.. Secret Garden  van Lynette Anderson.
op haar Faceboek  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.278315985537360.56504.185809748121318&type=1 is de serie te zien. Ze zijn echt mooi.  maar ik zit op mijn handen !!!

Eén reactie

  1. prachtig geschilderd zeg, mijn complimenten…

Geef een reactie

