Nieuwe plannen

Als tassen liefhebber maakte ik al veel tassen, tasjes, hoesjes en zakjes.
Rugtasje, rugtas, handtassen, tasjes voor fotocamera, voor bril en voor handwerkjes. Koffertjes voor quiltzaken, groot en klein. En laatst ook nog een soort van portemonee met ruimte voor de diverse plastic betaalmiddelen.

Op het internet zag ik een poosje terug een boekje met patronen voor “fabric Wallets” and purse accessories van Lynn Paulin.
Het was al een poosje oud. In Canada kon ik een boekje bestellen voor de prijs van 5 euro en een paar eurocentjes. Compleet met patroonblad dat zelfs nog met de nietjes vastzat in het boekje.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

En nu is het een kwestie van stofjes zoeken, een bandje maken en de juiste vulling zoeken. Denk dat ik wel voldoende materiaal in huis heb 😉
Morgen maar eens in de dozen kijken !!

Advertenties

2 Reacties

  1. ziet er heel leuk uit Ingrid, leuke patroontjes ik zie het wel verschijnen die wallet !

  2. prachtig Ingrid, maar heb jij daar patroontjes voor nodig, je kunt het vast ook al zonder. Mooie stoffen trouwens. Veel plezier met alles. Ik zit in de breimodus, maar een babymutsje wat volgens patroon gebreid is valt volgens mij veel te groot uit, grrrrr. Toch maar opnieuw anders belandt het in een doos op zolder. Succes met knutselen, al is knutselen een veel te min woord voor de kunst die je maakt.
    Liefs Moi