Bee in buitengebied

Vandaag ging de Rotterdamse bee naar een buitengebied.. We zouden deze keer naar J P in het Zeeuwse land.

Om kwart over 10 was J G bij mij en zouden wij opgehaald worden door L, M en F. Maar eerst moest ik nog even zoon wakker maken, we hadden gezien dat kleindochter nog in haar bedje lag. Zoon had nachtdienst gehad en was vast van zin om op tijd wakker te zijn voor haar.. Maar dat ging niet erg goed lukken. Dus even naar hun huis en de kleine mup uit bed gehaald en zoon wakker gemaakt. Geen probleem, hij stond direct naast zn bed en ging direct eten maken voor dochter. Die was weer helemaal blij. En toen op naar het Zeeuwse.

Daar aangekomen lekker aan de koffie en thee, natuurlijk met allerlei lekkers !! De zeeuwse bolus ontbrak zeker niet. Heerlijk snoepen dus.

Natuurlijk hebben we nog wat gedaan, F heeft als onze hoffotograaf ook weer foto’s gemaakt van onze vorderingen aan de diverse projecten. J G was druk met een kerstkleed en kussens. J P was bezig met het doorquilten van de dimple-quilt. F had haar al 6 jaar durend 10 jaren plan meegenomen voor wat advies en L was in het quiltstadium van de tuintafelquilt al halverwege. M had haar strokenquilt al een heel eind op streek.

Zelf was ik druk met mijn klaprozen. Deze lagen al een paar jaar in een doos en vond dat die weer eens ter hand genomen moest worden. De rand die ik in gedachten had ging niet echt goed, dus iets anders verzonnen en daar druk mee geweest. 

Zover ben ik nu, begint er een beetje op te lijken maar het is nog niet wat ik bedacht had. De rode banen moeten ook rond de andere punten, misschien kom ik morgen nog wel in de gelegenheid daaraan verder te werken.

Nu eerst nog even met de voeten op het voetenbankje, beetje tv hangen en dan lekker naar mijn mandje.

3 Reacties

  1. Dat ziet er prachtig uit, groot gelijk dat je het uit de doos heb gehaald om aan te werken. Gezellige bee, met bolussen, mjammie!

  2. nou wat een mooie kleuren zeg van dit werkje. Zo te lezen heb je weer genoten.
    Rust maar lekker uit vandaag of heb je nog een klus op je programma staan?

  3. Ooh ja, ik herken je klaprozen nog!

Geef een reactie

