Bee buiten

Morgen hebben we weer een Rotterdamse Bee. Maar we gaan wel naar buiten !! We hebben onze bee deze keer in het Zeeuwse bij Joke P.

Lang hebben we geen bee gehad, er was zoveel anders te doen, de agenda’s waren al zo vol. Eigenlijk bleef alleen deze datum over in dit jaar. Heerlijk weer kletsen en wat steekjes wegprikken. De tas is nog niet ingepakt, ik zie morgenochtend wel wat ik mee ga nemen. Ik moet natuurlijk wel ergens aan werken.
Zal ik de mini applecore’s meenemen??? (jeetje, geen foto van gemaakt???) of zal ik de klaprozendoos weer tevoorschijn halen. Die klaprozen heb ik denk ik een jaar of 3 geleden (misschien zelfs al 4 jaar terug) begonnen naar een plaatje uit een boek. Daarin stonden die klaprozen maar de quilt vond ik verder niet zo veel aan. Daarop had ik bedacht dat ik met een andere vorm wel kon leven.
Mijn lappendozen zijn doorgezocht en er zijn heel mooie stofjes gevonden… misschien toch maar mee morgen.. eens zien wat ik kan..

Ik heb er zin in, om kwart over 10 is Joke Gip hier en dan zullen de andere dames ook wel hier zijn, Joke P we komen eraan !!!

Geef een reactie

