that is the question. Nadat we gisteravond bij de Night of the Proms waren geweest hadden we vanochtend zoiets van “we doen niet veel vandaag” . Het was ook laat geworden want met onze vrienden hebben we nog een drankje gedronken en wat na zitten praten over de fantastische shows…
Dus in de badjas blijven hangen.. ohhhhh, een pyjamadag las i k al bij Margreet… wij dus een badjasdag. Zou dat een nieuw woord zijn voor wordfeud??? (las dat er ook al veel verslaafden waren LOL.. ikke ook hoor !!!)

Jaren geleden heb ik eens een grote lap stof van iemand overgenomen, kosten waren de postzegels…En er nooit wat mee gedaan. Tot nu !!

Vanochtend heb ik dus mijn lap voor een winterjas gepakt, geknipt was het al maar er moest het nodige worden doorgeslagen (want een rokje doe ik wel zonder die hulp maar een jas???….) We zouden simpel eten en dan kon ik weer verder.. maar vrienden belden of we mee gingen eten..!! nou ja, de badjas uit en in de douche , in de kleren en hup, naar restaurant.. heerlijk gegeten..goed gezelschap, het was gezellig.

Nu weer thuis, en ik ga verder met mijn werkje, het vastzetten van de versteviging aan de belegpanden voor de jas. Hopelijk komt de jas snel in draagbaar stadium want ik wil weer verder met mijn friendship blokjes !!! ik wil weer quilten !!!!!

2 Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    Jullie hebben heerlijk genoten van de Night of the Proms zo te lezen.
    Ik heb inderdaad een Pyamadag gehouden, en lekker bezig geweest met mijn quilt. Nog bedankt voor de fijne hulp in de winkel, dat is toch wel lekker hoor als een beginnende quiltster. Hoop dat de jas snel vordert en je verder kunt gaan met Quilten. Fijne week en wie weet tot snel maar weer.
    Margreet

  2. ‘ne pijjemadag noemen wij het en ik geniet er ook regelmatig van 😉
    Maar een restaurantbezoek sla ik zeker niet af!

Geef een reactie

