Update Javaantje

Het schilderij van het Javaantje nadert zijn voltooiing.  Er moet nog een hekje komen bij de rand. Het ventje zou eens over de rand kunnen vallen he.. Vandaag heb ik zijn shirt van streepjes voorzien. Met een dun langharig penseel (sleper) zijn heel dunne strakke lijnen te maken. De verf lekker dun dan werkt het goed.

Volgende week nog een schilderles werken aan dit doek en dan denk ik wel dat het klaar is.

Morgen maak ik een foto van het kerstquiltje dat ik maandag heb afgemaakt. Gequilt met gouddraad.. lekker blingbling… Tot morgen

 

2 Reacties

  1. Superknap vind ik dit! En een erg leuk plaatje dit jochie!

Geef een reactie

