Import??? gelukt of niet

Weer eens een berichtje vanuit blogland.

De afgelopen dagen op een handwerkbeurs geweest. Heel gezellig, heb lekker gekletst met veel handwerksters en quilters. Leuke dingen gekocht ook nog..

Een wolletje voor een sjaaltje (zo’n kringelsjaal als ik al had van roze/donkerrood maar  nu in donker-licht grijs naar wit.

En ook nog een mooi rekje voor aan de muur waar ik wat klosjes garen op kan parkeren. Zo leuk. Laura had het gezien bij een kraam en er eentje gekocht, ze kwam er snel mee terug naar de stand van Aztec. Toen ik dat zag bedacht ik dat ik dat ook wel heel leuk vond..

Klosjesrekje is het geen schatje???

Nu nog een mooi plekje aan de muur vinden om het op te hangen..schroefjes zitten erbij (alleen geen plugjes).

Oja, import… het belangrijkste onderdeel van het blogje eigenlijk.
Een paar keer heb ik al toegang gehad -via een omweg, nieuw password aanvragen etc- tot mijn oude web-log.nl  en heb ik mijn oude berichten kunnen exporteren.

Net heb ik de import gedaan daarvan, ik moet het even goed gaan bekijken en dan eens zien hoe ik mijn plekje hier wat leuker kan maken.

Vandaag heb ik daar wel wat tijd voor denk ik, behalve de was (moet echt gedaan worden !!!) en de strijk daarna was ik niet veel van plan !!!

8 Reacties

  1. Ohhhh wat een leukerd. Ik hoop ook (volgend) mjaar mijn eigen quiltstek te krijgen en dan wil ik zeker ook een klosjesrek….

  2. sorry met verkeerde link gereageerd……

  3. de import lijkt gelukt, want er staan 261 berichtjes van jou in mijn google reader! leuk rekje!

  4. Leuk rekje Ingrid!

  5. Leuk rekje, vind ik ook!
    Mijn blog is er nog steeds niet, er valt nog niks te importeren dus 😦
    Toch fijn om weten dat het lukt dus!

  6. nou Ingrid, dat rekje past precies bij je, wat een leuk idee zeg. Benieuwd of je import lukt, maar aan het archief te zien dus wel. Doe rustig aan vandaag, want zo’n beursdagen slaan wel aan lijkt me, al is het natuurlijk ook super leuk.

Geef een reactie

