Nieuw project

Een nieuw project. Nieuwe lapjes.. hoewel.. De zwarte is een lap die ik van Genoveva kreeg, heeft dus nu een mooie bestemming.

Het rode  lapje kwam ik in mijn lappen mand tegen en het grijzige linnen was een rest van mijn tafellopers.

Wat het moet worden??… ik zal het overmorgen laten zien, nu even doorwerken.

Morgen op bezoek bij een vriendin en daarna door naar nichtje die jarig is, ze is goudsmid en heeft van onze beide trouwringen die we niet meer droegen een nieuwe ring gemaakt.. hij is klaar en ik ben heel benieuwd.

We gaan dus vroeg weg en zijn laat weer thuis. Het wordt dus maandag eer ik de “wallet” kan afmaken.

Geef een reactie

