En af quiltje en een koffertje

Vandaag heb ik een quiltje afgemaakt. het lag er al wat langer maar ik kwam er niet toe het afwerkbiesje aan te naaien en af te werken.

Maar nu dus wel, even “kwaad” gemaakt en zie !!!!

 wat een schatjes he??

Het zijn stofjes van Aztec-Rose en een patroon van internet. De waaiers heb ik er zelf bijgemaakt en ook de slippertjes rechtsonderin.

Het doorquilten is gedaan met de 820 met BSR die niet helemaal goed werkt. De machine slaat steken over dus ik moet morgen maar eens even bellen naar de leverancier. Er zou iets kunnen zijn met een veer… wordt vervolgd.

Tsja, en dan het koffertje.
Weet je nog dat ik een workshop mocht doen bij de groothandel bij Yoko Saito??
We kregen een appliqueerwerk te doen, heel priegelig werk maar ja, daar staat deze dame bekend om !! Van dat lapje was de bedoeling om een soort van omslaglap te maken.. En dat vond ik eigenlijk zonde van zoveel werk. Ik bedacht dat ik er een koffertje van kon maken. Met een aantal vakjes binnenin met ritsjes (natuurlijk !!!) maar ook met een verwijderbare flap..

Ik heb hier een aantal foto’s ingezet en ik hoop dat dit werkt. Nog niet eerder gebruikt.. het zou een foto’galerij moeten worden.. ben benieuwd. Je kunt hier dus zien hoe het koffertje er binnenin uitziet…

 

Nu ik toch aan het typen ben ook nog maar even een beschrijving uitwerken voor een kerst-kussen… werk aan de winkel.

 

3 Reacties

  1. Dacht een reactie op je blog te hebben gezet, staat-ie denk ik onder de laatste foto. Ziet er mooi uit, dat kleine quiltje, en het koffertje is top!

  2. Woow vet gaaf zeg, inderdaad een gepriegel dat koffertje, maar dan heb je wel wat. Ook het quiltje was dus de moeite van het werk waard, erg gaaf vind ik het.

  3. Leuk quiltje.En je koffertje is prachtig.

Geef een reactie

