8 oktober 1998

Op 8 oktober 1998 kwam Otto me van het station in mijn Zwijndrecht ophalen. Met de trein kwam ik uit  Amersfoort waar ik werkte. In de auto zat ik een beetje scheef om mijn verhaal te vertellen. We moesten stoppen voor de stoplichten, er stonden al 3 auto’s voor ons.. Voor ons ging een bus het stationsplein op. Achter ons kwam een auto aan, de bestuurster moest even zwaaien naar een tegenligger. Het bleek later haar moeder te zijn… Ze zag niet dat wij stil stonden en knalde dus met volle vaart achter op onze auto. Schade was behoorlijk, de auto hebben we moeten laten repareren voor een flink bedrag. Bij het uitstappen voelde ik een pijnlijke nek..En die bleef pijnlijk. Daarbij nog allerlei andere dingen die niet lekker meer werkte. Het geheugen was een ramp.  Nu, na al die jaren is de nek nog vaak pijnlijk.

Dit is nu 13 jaar geleden.. we zijn doorgegaan met ons leven, eerst wat lastig en met veel beperkingen. Naar de jaren gingen werden die beperkingen leefbaar en handelbaar..Het gaat prima…

Vanmiddag hebben we lekker na de boodschappen een kopje thee gedronken en een stukje vlaai gesnoept… om te vieren dat het goed gaat!!

Eén reactie

  1. rare herinneringen hé, maar inderdaad goed dat je vandaag gevierd hebt! genieten van de goeie dingen van het leven!

Geef een reactie

