Nog 3 nachtjes slapen

Nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zover.. dan is het quiltweekeind in Belgie weer daar !!!

Katrien heeft het georganiseerd (dat doet ze al veel jaren) en er zijn veel helpers en helpsters. Het is altijd een feestje, altijd een gezellig weekeind met fijne  mensen.

Hier in huis staat al wat klaar om mee te nemen:
mijn slaapzak en kussen en ander persoonlijk spul
Natuurlijk mijn kleine naaimachientje met bijhorende atributen
Een quiltwerkje om met de hand aan te werken
Een quiltwerkje om met de machine aan te werken
Iets om te snoepen tijdens het desertbuffet
Potluck is er nog niet maar dat komt nog wel
Nog een werkje om aan te werken
Mijn show and tell moet ook nog klaargelegd worden (mijn driehoekjes quilt en de flower in my heart quilt en natuurlijk mag de nog niet gedubbelde antieke niet ontbreken )

En dan de winkel nog, Aztec is deze keer uitgenodigd om als quiltwinkel te komen in Nieuwkerke !! Er staat al het nodige klaar maar morgen en overmorgen ga ik nog meer bij elkaar zoeken. Er zijn al wat bestellingen gedaan die apart staan en meegaan..

Ik had nog een foto van het nieuw koffertje maar dat plaats ik nog niet, ik wil het showen tijdens het weekeind….

Gisteren hadden we trouwens een vrije dag en hebben we een bezoekje gebracht aan de dierentuin met kinderen en kleinkind.. we hebben genoten.. zo leuk en wat is dat kind toch een scheet.. Ze krijgt steeds meer grappige trekjes..

 Ze is echt zo lief..

 

tot later maar weer.

 

 

4 Reacties

  1. het komt nu wel heeeeel erg dichtbij hé! stress 😉

  2. JA nog 3 nachtjes slapen en dan worden de wagentjes volgeladen.

  3. Gezellig hoor, ik zit nu ook al met kriebels, tot vrijdag!

  4. nou zo te lezen heb je er erg zin in en het lijkt me ook reuze leuk zo met zijn allen. Leer je het kleine meisje ook meteen hoe te quilten? Wat een grietje al hé. Gaaf hoor.
    Ik wens je een heel gezellig en leerzaam weekeind. Tot de 16e Veef

Geef een reactie

