een LINK

ik moet hier even een link inplakken, zien hoe dat werkt..

http://www.quiltaideurope.com/

Klik er maar eens op !!

Het gaat over een een speciaal ziekenhuis in Adis Abeba waar veel geld nodig is en waar Hellen Stubing een paar jaar geleden een Quiltaid voor heeft opgezet.

Het was een succes, groot succes. eerst in Australie en later ook in de VS en nu dus ook in Europa. En Aztec-Rose doet er ook aan mee !! en natuurlijk nog een aantal bekende quiltwinkels in Nederland. Drie om duidelijk te zijn.

Klik op de link en lees wat de bedoeling is… het gaat er schitterend uitzien. Er wordt al heel druk gewerkt aan de voorbeeld blokken door Nel en voor de “finishin kit” zijn er ook al ontwerpen. Het wordt een prachtig geheel, stitchery en patchen, appliqueren. Voor elk wat wils..

Mijn volgende project zou dus wel eens deze quilt kunnen zijn….. (dat wordt dan het project nr 7 waar ik aan zou gaan werken)….Moet er nog even over verzinnen.

Eén reactie

  1. ha Ingrid, ik ga het project nog eens goed lezen. Lijkt me wel gaaf als je er aan kan werken. Ik krijg jouw schrijverij nu ook binnen en dus klopt alles weer. Succes met dit blog, als ik het doorlees wil ik ook weer wat gaan maken. Teveel leuke dingen te doen zalig!!!!
    xx Veef

Geef een reactie

