Bijna af

 Met dit quiltje heb ik de BSR van de 820 uitgeprobeerd, mag wel zeggen dat het aardig gelukt is. De machine staat nu op mijn werktafel en de husqvarna staat eronder… Het doorquilten ging prima, hier en daar nog wel een aantal steken niet naar mijn zin maar van een afstand zie je het niet. Het biesje ga ik morgen even snijden en dan aanstikken. Misschien ga ik met de speciale voet die ik bij mijn singertje heb wel de bies langsstikken..(een dergelijke voet is er ook voor de husqvarna maar is best wel weer prijzig). Maar dat is voor morgen.

En dit is het volgende, hexa’s voor het 6e blok van Stitched by Me van Lynetta Anderson. Ook een leuk blok. Er moeten 44 hexjes in  dus die maak ik eerst. Nu nog even een foto van Chayenna…ze trok weer een snuitje…

Wat zou ze denken?????……..

Geef een reactie

