Nog steeds geen weblog en mijn laptopje

Nog altijd is er geen weblog. Het duurt nu al wel vreselijk lang, bijna een maand. Vrijdag kon ik nog lezen dat men van weblog naar Amerika ging om daar bijstand te verlenen aan de mensen die werken aan het omzetten van weblog naar wordpress… Het geeft mij echt wel te denken.
Sanoma zelf kan ook niets zeggen, krijg een nietszeggend antwoord op vragen. Niets wijzer dus.
Tsja, wat rest mij dan nog??…

Misschien moet ik toch maar hier blijven en mijn logjes hier schrijven.. Zal dan wel de boel een beetje moeten opleuken en aanpassen. Zal mij er vandaag eens in verdiepen, ik wil natuurlijk weer een lijstje met bloggers die ik volg, mijn foto’s wil ik hier kwijt.. Ik ga gewoon eens zoeken en met de help-functie zal ik toch een eind moeten komen.

Maar eerst en vooral moet ik zorgen dat mijn foto’s weer op mijn laptop komen !!! Want ik heb mijn laptop weer terug.. gemaakt met een nieuwe harde schijf. De oude schijf was dus echt stuk, niet meer te redden. Jammer hoor want al mijn foto’s e.d. stonden daarop. Ik maak nu braaf elke week een back up op een externe schijf zodat mij dat niet meer kan gebeuren.

Werk aan de winkel dus, laptop inrichten, weblog inrichten, naaikamer herinrichten… genoeg te doen… oja, tussendoor nog wat strijkgoed wegwerken en misschien het 6e blok van mijn Stitched by me beginnen !!!

 

 

3 Reacties

  1. mijn weblog is wel terug, en ziet er redelijk volledig uit! kreeg wel nog geen mail van weblog om te kunnen inloggen; af en toe gaat het nog offline, maar het is er ‘meestal’ wel

  2. Ojee, geen back-ups gemaakt op je oude schijf, en dat terwijl het zo simpel is! Ik heb een externe harde schijf, EHS, waarop ik alles zet, foto’s vind ik toch wel het belangrijkste, en dan de normale back-up spul gaat automatisch zodra ik de EHS aan zet (staat niet continue aan).

  3. Ha Ingrid, ik vind dit er toch ook wel erg lief uit zien hoor en ik heb me aangemeld en het werkt dus als het goed is.
    Hier is het dus ook prima. Hopelijk werkt je laptopje en dit blogje nu goed en kun je mooie werkjes laten zien.lieve foto van het kleine meisje.
    xx Veef

Geef een reactie

