Vreemd gaan

Ja, vandaag ga ik vreemd… jaaa, echt waar…

Vandaag krijg ik les op een Bernina 820 naaimachine.. brrr.. Ik als echte husqvarna-gebruikster, tevreden husqvarna-gebruikster naaien op een Bernina.. dat is toch zoiets als vreemdgaan??

Het is de bedoeling dat die Bernina 820 het werken op de grote quilttafel in de winkel  het doorquilten makkelijk maakt.. Als ik vriendjes kan worden met de machine ga ik me daar ook wat meer in verdiepen, patronen zoeken en uitproberen.. misschien mag dan de antieke wel gequilt worden op die tafel en door die machine…..

vandaag maar even afwachten !!

2 Reacties

  1. Ben benieuwd naar jou ervaring…ik ben ook en Husqvarna gebruikster en was erg gecharmeerd van de Bernina 440 QE….maar voorlopig spaar ik maar even door.

  2. Ik zou graag willen weten op welk quilt frame de Bernina 820 staat, is dat bijvoorbeeld een Hinterberg? Ik vind de Inspira behoorlijk aan de prijs.

Geef een reactie

