Nu.nl

Net op nu.nl (ook van Sanoma) gelezen dat men bij weblog deze week nog helemaal niet alle berichten en ander spul weer online zouden hebben. Op zn vroegst wordt het weer volgende week.

In de tussentijd ga ik hier maar eens verder rondkijken en verkennen hoe ik mijn log wat “gezelliger” kan maken. Er zullen dus vast en zeker veranderingen en aanpassingen komen maar dat geeft niet.

Begreep van diverse webloggers dat ze waren “overgelopen” in afwachting van de dingen die zouden moeten gaan gebeuren. Het is een wordt vervolgd verhaal.

 

Om het toch een beetje quilterig te houden:
Vandaag heb ik een stukje vildona meegenomen uit de winkel om mijn nieuw te maken koffertje stevigheid te geven. Het is net gesneden maar ik moet nog wel wat aanpassingen doen aan het binnenkantje van het koffertje. Wel een foto gemaakt maar nog niet op de computer gezet pffff.. wat een handelingen moet een mens toch doen voordat iedereen iets kan zien. Morgen kan ik meer laten zien hoop ik.

 

2 Reacties

  1. tja, je kan ook zeggen “kom even langs”, maar daar heb je veel meer werk aan, al die kopjes koffie zetten enzo. Ik ben ook maar tijdelijk (hoop ik) overgelopen naar blogspot, ik moet mijn verhaaltjes kwijt, anders worden mijn huisgenoten gek van me.

  2. ben al benieuwd naar je koffertje!

Geef een reactie

