Nagenieten en resultaatje

Was vandaag nog aan het nagenieten, die workshop van gister was echt leerzaam. Yoko Saito is echt een kunstenaresse hoor. Ze kan echt toveren met lapjes. Zo klein, zo petieterig en prieterig.. maar ze weet er toch een naald en draad door te steken en het een blaadje te laten worden.IMAG0035
Deze quilt bijvoorbeeld.. al die kleine dunne steeltjes, de blaadjes.. prachtig..

IMAG0043 
Hier heeft Yoko een strookje stof van ongeveer 3/4 cm breedte genomen en daar maakte ze een steeltje van voor een bloem.. ik moet veel oefenen wil me dat lukken hoor..

Mijn resultaat is er al wel, ik heb een schaartje geappliqueerd. Vijf stukjes stof !!!2011_08220005
Er komen nog wat atributen op dus ben voorlopig nog niet klaar.
Wat wel bijna klaar is is het tafellopertje. Moet nog gedubbeld worden en gequilt. Als dat gedaan is laat ik het wel zien.. nu nog even niet !! maar die stofjes.. Northern Cardinal, zo mooi, echt moda …

 

2 Reacties

  1. Nederig, heel nederig word ik als ik Yoko’s werk zie!
    Mooi allemaal hé!

  2. Schitterend en heerlijk mee aan het genieten…3/4 cm…jeetje…ook ik mag nog veel meer gaan oefenen! En je schaartje ziet er super uit! Hoe groot, of moet ik klein zeggen is het eigenlijk…

Geef een reactie

