Waar ben ik nu mee bezig???

MMmm… nadat de Antieke quilt top klaar was ben ik in een soort van "wat moet ik nu" stadium gekomen.

Er ligt nog genoeg hoor om te maken, af te maken of te beginnen.. Maar ja, er moet een keuze gemaakt worden.
Begin dit jaar was ik gestart met een quilt van Lynette Anderson "Stitched by me". Heel leuk, allerlei stoffen uitgezocht uit mn dozen en met een lapje van Aztec-Rose erbij kwam ik tot een aardig geheel.

Intussen had ik natuurlijk al wel 3 blokken gemaakt (het is een bom) en begonnen aan het 4e totdat ik de antieke geest kreeg.

Dus, nu staat het doosje met de lapjes en malletjes en dmc garen bij mijn luie stoel en kan ik verder aan dat 4e blok. De poes is inmiddels al geappliqueerd en de lettertjes en bloemen zijn nu aan de beurt.2011_08090002
Dat zwarte ding wordt een naaimachine !!! echt waar….

Geef een reactie

