Gebroken

Net heb ik een foto gemaakt van mijn teen… tenen eigenlijk.. de middelste teen van mijn linkervoet om precies te zijn.. maar die zit nu vastgeplakt met een stuk tape aan de wijsteen.. Want, de middelste teen is gebroken.
Tegenwoordig is het niet nodig om tenen in gips te zetten, een tapeje is voldoende… alleen grote tenen die gebroken zijn gaan in het gips..
Maar goed, die foto van die teen in tape houden jullie van mij tegoed.. Mijn foto'toestel wil alleen maar uploaden via een kabeltje met de oude computer, en dat gaat zoooooooo traag…Ah.. het is toch nog goed gekomen met dat kabeltje..Mmmm morgen maar nog een keertje proberen..
Wat ik ook nog wilde laten zien is het werk waar ik nu maar aan verder gegaan ben.. Stitched by me van Lynette Anderson.. ik was bij blok 4.. en dat heb ik nu maar opgepakt..

6 Reacties

  1. Och heere, hoe breek je toch je middelste teen?

  2. Oooo jakkes! Wat heb je nou gedaan?
    Wordt dat nu lekker op de stoel zitten en quilten? Lijkt me een goed excuus toch?
    Het moet wel in 50 dagen genezen zijn hoor. Je zult toch niet naar het weekend kunnen. En hoe moet het dan met al die lapjes die mee moeten.
    Beterschap!!

  3. nou, dat is niet mis als je zo snel je teen breekt. Pas maar op jij. Kun je wel naar het afscheidsfeest?
    Sterkte en ik hoop dat de teen snel genezen zal.

  4. teen gebroken? Hoe zit jij in Godsnaam te quilten?
    Beterschap natuurlijk
    Veef

Geef een reactie

