Vervolg laptop en weblog

Zondagavond wilde ik opstaan van mijn stoel om mijn laptopje op zijn eigen plekje te parkeren…. en toen ik net 1 stap van dat plekje verwijderd was gleed het uit mijn hand.. op de grond.. plonk!!!! Geschrokken heb ik toen even in de stoel gezeten, het scherm werkte nog. Maar even daarna werd het scherm zwart – PIKzwart.
De laptop had het begeven. Helemaal.

Nu werk ik vanaf de grote desktop die in mijn werkkamertje staat, lastig want ik kan niet zo lekker regelmatig kijken en met het laptopje op schoot wat rommelen aan weblog en mailen terwijl ik niet te ver weg zit in een kamertje.

Gelukkig hadden wij jaren geleden een verzekering afgesloten voor laptop. En die hebben we nu ingeschakeld om eventuele kosten voor reparatie voor te zijn. Reparatie is wel mogelijk – het is niet het scherm maar de harde schijf die door de val zoveel beschadiging heeft opgelopen dat hij niet meer te lezen was. Nu hoop ik maar dat met reparatie/vervanging toch nog iets van de inhoud van de oude schijf te achterhalen is. Er stond al niet veel meer op na de vorige crash maar toch… ik had weer wat bestanden weten te achterhalen viavia.

Intussen wacht ik voor het web-log.nl de veranderingen maar af, er zou een migratie plaatshebben op 23 augustus, tot die tijd doe ik maar niet te veel aan mn log. Jammer want ik wil juist wat dingen aanpassen, bijvoegen. Ik wil een foto album aan gaan leggen, meer van dat soort. Wil mijn website opzetten en hier gewoon mijn site van maken met mn schilderwerk en quilts en andere verhalen.. maar dat moet dus even wachten. Intussen kijk ik eens rond hier en probeer te achterhalen wat allemaal mogelijk is.

Tot schrijfs maar weer.

2 Reacties

  1. Hoiii, da’s weer mazzel hebben met die verzekering. Hoop dat tie nog gemaakt kan worden en je bestanden er ook nog zijn.
    Groetjes, je zussie (en ja, als ik naar USA ga, ga jij met me mee LOL)

  2. Aijejai! Da’s weer pech!
    Goed toch dat de verzekering kan ingeschakeld worden!
    Goe weekend Ingrid!

Geef een reactie

