Voor Jennifer

Jammer genoeg kon ik je niet bereiken via een email adres of iets dergelijks.

Je hebt gereageerd op mijn bericht hier over mijn nieuwe liefde. Mijn nieuwe featherweight naaimachientje.. Je vroeg iets over een voetpedaal.

natuurlijk wil ik je graag helpen maar ik kan je zo niet bereiken, geen emailadres of zo.. Ik hoop dat je dit leest !!!

Email me even aub…

 

Eén reactie

  1. Hallo Ingrid,

    Een hele nieuwe blog hier. Mooi hoor! Ik las net van je laptop. Hier in België zijn er firma’s die, als alles hopeloos is, de gegevens nog kunnen recupereren (niet altijd) Maar die heb je in Nederland waarschijnlijk ook.

Geef een reactie

