Nieuwe liefde

Jaja, na mijn vorig logje nu melden dat ik een nieuwe liefde heb… mmmmm. Dat klopt niet he.. 36 jaar getrouwd en dan een nieuw liefje…

Nah, natuurlijk niet, ik ruil Otto niet in.. Nee, ik heb Bessie ingeruild..

En wel hiervoor !!!  2011_07160032 Mijn nieuwe liefde is uit 1951 – vandaar die Egyptische scroll plaat. Ook is er een blauwe badge.

2011_07160036 En haar verf.. echt prachtig..

2011_07160038 wat minime krasjes op het zwart.. mmm en ze naait.. (neeee, niet verkeerd denken !!!) als een zonnetje.. Wel heb ik even (ahum – lijk wel een volleerd reparateur) de draadspannings knop bij gesteld want die was niet goed. Maar het werkt nu weer perfect.. beetje olie en smeer…

Nu nog een naam voor deze machine…Mijn Bessie (1952) mag nu naar een nieuw baasje…

8 Reacties

  1. da’s inderdaad een prachtexemplaar!

  2. Hele mooie,veel plezier ermee.

  3. super mooi machientje !

  4. geweldig weer om zo een nieuwe liefde te vnden!

  5. Wat een beauty, ik snap wel dat je in de wolken bent.

    Ik heb misschien een gekke vraag aan jou, maar misschien dat je mij kan helpen. Ik weet dat jij vorig jaar verschillende machientjes te koop had. Ik heb een featherweight 222k en daar zoek ik een “nieuwe” pedaal voor. Heb jij er toevallig een te koop die goed werkt of weet jij misschien waar ik zoeken moet.

    Groetjes,
    Jennifer

  6. Heb je nieuwe aanwinst in het echie mogen bewonderen en hij is echt prachtig.. echt in een nieuw-staat. Hoe is het mogelijk dat zo’n machine er nog zo prachtig uit ziet. Veel plezier ermee.

Geef een reactie

